sâmbătă, 4 iulie 2009

Si a mai trecut o saptamana ...

Sfarsit de saptamana, sfarsit de weekend ... a trecut si saptamana asta si parca prea repede, parca nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus dar nici nu prea am avut chef in primele zile, mai spre sfarsit am reusit sa fac ceva la masina, sa mai repet cate ceva pt examen ... dar parca nu`s multumit, voiam mai mult, piticu meu de pe creier sta acolo si se zbate ca nebunu acolo ...

Vineri si sambata am fost mai mult pe drumuri, viner iam fost si am facut cateva mici cumparaturi pt Ticosenie ca si asa aveam prea multi bani ramasi, sambata mi-am facut curat in barlog, le-am luat pe toate la puricat, am sters toate chestiutele de praf, am dat si cu aspiratoru, ce mai ... treaba nu gluma, mi-am curatat si chitara ca prea statea ea acolo asa prafuita si dupa mi-am chinuit un pic talentu`.Mai pe la 6 a venit tata si m-a intrebat daca merg la tara ca el are treaba la Buhusi, n-am stat nici un moment pe ganduri ... am acceptat ... inca o sansa sa mai fac ceva la masina. Cand m-am intors m-am bagat la un dus si am mai pierdut vreo doua ore in fata calculatorului orbecaindu-ma la niste fotografii mai vechi si palavargind cu mama ...

Astazi dimineata, pe la vreo 9 cineva imim tulbura somnul ala asa misto, bineintels era tata care cauta ... ceva, ce nu stiu, stiu doar ca am dat doua picioare in scaun ca sa stie ca l-am auzit si am mai motait vreo juma de ora. Pe la 10 m-am trezit de-a binelea, cica, m-am spalat, am mincat si se discuta la bucatarie ceva de o iesire la Durau, eu deja faceam ca un catelus dintr-ala care asteapta sa te joci cu el si face ca toate alea. Dupa "multe" pregatiri, plecam si noi pe la 12 (parca atit era ceasul) pe directia Durau, eu imi iau postul de copilot, imi dau scaunul cat mai pe spate si-mi bag unul din cd-urile cu Voltaj ...
Drumul a fost realtiv frumos, cu serpentinedar relativ bun , priveliste frumoasa, aer curat (in unele locuri miroasea a brad de ziceai ca il ai cu tine in masina), vremea nu a fost ea asa buna dar ata ete.
Ne-am oprit in Durau la manastire, am aprins cateva lumanari pt cei plecati dintre noi dar si pt cei care inca ne mai sunt alaturi, eu am bagat ceva fotografii si a inceput sa ploua, ne-am oprit la un restaurant, ne-am umplut burtile si cand dam si iesim ploua cu galeata, deci gata plpimbatu pe jos ...
La intoarcere am ales drumul prin Tg.Neamt, ocazie cu care am intrat putin si la manastirea Neamt, iar lumanari, inchinat ... bla bla si fotografii da era cam greu frate ca era plin de turistii ...

Ne-am mai invartit un pic prin zona si hai acasa ... acasa nea asteptau niste hartiii care trebuiau pregatite pt ziua de luni ... foarte misto ... da a trecut, fara nervi intinsi, certuri si alte alea deci e ok ...

Acu stau si ma gandesc ce sa mai scriu ... da cred ca doar o sa va urezo saptamana usoara, cu evenimente frumoase si sa ne auzim sanatosi ... eu cred ca o sa ma culc ca maine am multe de facut si cum timou asta trece asa repede ...

Si o melodie care imi place f mult, o elodie de la Voltaj, Toamna`n 2 http://www.trilulilu.ro/D4NI_/a6f9113bd99fc3

Hai salut si numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu