luni, 6 iulie 2009

Agitat


Iar am o stare dintr-aia tampita ... ba is agitat, ba ma linistesc, ba mi-e cald, ba nush ce imi mai vine. Iar mi-e pofta sa maninc ceva dulce ... nush, e aiurea si mai e si vremea aste de doi bani de iti vine sa te duci in lumea ta si sa stai acolol cat mai mult...

Dimineata am facut cateva ore pe dadaca cu un nepotel, dupa care m-am dus la lectia de chitara ... Am ramasa putin surprins de noua freza a profului, s-a tuns exact ca mine, adica ff scurt, si eu care ziceam ca-si lasa parul mare, se pare ca m-am inselat ... Asa, cica a fost multumit de mine si ca am facut progrese fata de sapt trecuta dar eu parca nu-s chiar de aceeasi parere, adica nush ... stiu ca pot mai mult da ... e greu de explicat ...

Si a mai e si faza cu examenul ca vreau sa fie bine si sa nu fac vreo prostie si sa o dau in bara ...

Totusi nu prea e genul meu sa ma agit atit da ... pana mea ... de obicei eu is ala optimistu da acu parca am si ceva retineri ...

Nush ce sa mai spun ... sper sa trec cu bine si peste asta si sper ca nu v-am plictisit sau stiu eu ...

Numai bine si aveti grija de voi!
Eu ma culc...inainte de 1 ... wow ...

Si doua melodii asa mai ...
http://www.youtube.com/watch?v=sUoWZ_zcPpE (Metallica- seek and detroy)
http://www.youtube.com/watch?v=pJ-P3an5I3k (Iron Maiden -No more lies)

5 comentarii:

  1. La examem totul va fi bine de data aceasta , vei vedea ;)...si chiar asa , unde-i optimistul pe care il stim cu totii ? Trezeste-l !!! ( si cat mai repede ) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bafta la examen .. daca nu il iei dau ganjoii pe tine ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci dragilor pt suport!
    Bai, iti dai seama ca e o stare dintr-aia "tre sa iau, tre sa iau ... da ... daca nu iau?"

    Fara ganjoi va rog ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nu .. ti-l aducem pe domnu' manea si nu il luam de la tine pana nu iei permisul :)) ( sa vezi ce bucuros era cand m-a vazut ca trec cu masina pi uditza lui :)) si eu prost ca nu l-am calcat .. la naiba )

    RăspundețiȘtergere
  5. Buey ... vezi ca am luat, il pastrezi pt tine pe domnul Manea :))
    Ce vrei ma, e si el un sufletel ... iti mai aduci aminte ce circ facea in gari?De-ti venea sa-l ieie si sa-l bagi cu forta in tren si sa-i mai dai si o mama debataie sora cu moartea :))
    Bai, vezi ca daca-l calci intri la braonaj :))

    RăspundețiȘtergere