miercuri, 29 iulie 2009

Bla Bla

Deci poate o sa spuneti ca-s putin dus dar mai toata seama m-am uitat la reclame dintr-alea de colectie si ... filmulete cu si despre Trabanturi care mi-au starnit ceva amintiri legate de masinuta asta, da asta e alta poveste din copilaria aia a mea plina de ... toate alea alea ...

Asa ... si m-am mai tot gandit la niste chestii, ca azi am avut zii de curatenie si odihna si piticu ala a meu saracu` numa prostii a debitat :))
Chestii carora acum ceva timp nu le dadeam asa multa importanta sau nu le dadeam deloc ... deh ... detaliez mai incolo ... poate imi fac curaj cat is in creierii muntilor ...

Si o chestie cu totul ... aiurea ... nush ce naiba am ca uneori cand merg eu asa si ma plimb si ma recreez (cica) si mai dau peste fete (nu orice fel de fete) ma apuca rasu asa de la departare, si ncerc eu sa par serios si ma uit in alta parte si cand ajung mai aproape parca le apuca si pe ele rasu ... doamne ... imi vine sa ... ufff ...

Vad ca am furat ceva curent in seara asta ... o tai la somn ca dimineata am program de cumparaturi si pregatiri pentru plecarea pe Transfagarasan si ziua unui coleg ... iar scota Bubu la plimbare, azi a stat in fata blocului ...

Hai salut si numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu