luni, 5 octombrie 2009

What is wrong with me?

Asa ... azi cica n-am facut scoala ... nimic special, tot la 8 m-am trezit, tot la lapte cu fulgi am mincat ...
Pe la 9 m-am dus sa-i iau un bilet Piatra Neamt - Iasi verisoarei mele ca ma rugase duminica sa-i iau, dupa care m-am dus in oras sa-mi cumpar un intreruptor cu 3 pozitii pentru plafoniera ca eu pe al meu l-am bulit si acu sa-l schimb si sa mai fac legaturile la niste lampi da n-am gasit frate in tot orasu un rahat de comutator cu 3 pozitii, numa cu doua, numa cu bat, ba era cu revenire ... nu se potriveau cu ce voiam eu asa ca m-am dus fain si mi-am pus benzen si directia acasa cu gandu ca o sa fac eu vineri treaba asta .
Deja se facuse 12 jumate, am mincat iar si m-am dus cu mama la cimitir sa mai prasim un pic mormantul unei rude si sa punem capace la niste sticle sub care stau trandafirii. Am si udat, am strans si ne-am pregatit de plecare
Booon, se face 14 fara 20, plecam de la cimitir, imi da mesaj Raluca si-mi spune ca ajunge in oras in maxim juma de ora si ma dus spre autogara, o iau iar pe la case, pe la parc ca si azi era fain si am dus-o si pe mama.
Ajung, ma intlanesc cu Ralu, ii dau biletul, mai vorbim un pic, ne pupacim si-i zic a ne vedem la sf lunii cand ajung in Iasi cu un concurs.
Ajung acasa, n-aveam chef de nik, m-am intins un pic, m-a luat somnul da se facuse 3 si la 4 aveam preg la mate si mi-o pierit tot chefu.
De la 4 la 6 preg, totul a mers groaznic ... bai deci nu mi-a iesit nimic, parca eram batut in cap, imi venea sa-mi dau pumni nu alta ... Cand am iesit aveam niste nervi pe mine ... si m-am dus pina la Gospodine( cei din Piatra stiu unde), pe Pietricica, drum pavat, prin padure dar foarte prost, mi-au clantanit dintii in gura si la urcare si la coborare da parca ma mai racorisem. Cand am ajuns sus am sunat-o pe Ralu si am mai schimbat cateva vorbe, chipurile am mai si ras si am coborat, m0as mai fi oprit un pic sa vad si orasul de sus da am zis ca alta data ...
Nu va spun ca pe marginea drumului era plin de copchii de seama mea, cu prietena, cu prietenii, ii durea la carici .
Ajung acasa ... canci loc de parcare, iar nervi da ce sa fac, o parchez pe locul lu` taica-miu si tot pindeam geamu da nik .
Am mincat iar, pui cu smantana, ciuperci si mamaliguta ... yammi
Pe la 8 vine si tata, ma duc, imi iau taraboanta si o trag la coltu blocului, dupa juma de ora ma anunta mama ca s-a eliberat un loc si cobor in pantalonii de pijama si un tricou fancy si mi-o mut de acolo :))
Imi continui temele , le termin intr-un sfarsit si acu scriu pe aici .

Offff ... mi-e dor sa mai ies si eu cu colegii prin oras, sa merg pe jos vinerea, sa stau ca trantoru in parc si sa mai trag cateva fotografii, sa merg la chitara ... da cand ?
3 zile pe sapt am preg, teme la scoala, teme la preg, urmeaza proiecte pt concursuri (la unul deja lucrez) ... is cam deprimat da asta e ... ii dau inainte, poate o sa reusesc sa-mi fac timp si pt iesiri, chitara ...

Cam aceeasi stare o aveam si vineri dar am recurs la o terapie prin insulte cu un prieten, ma durea burta de la ras ... aaa, si sa nu uit de cabanosii mincati in parcare la K-land .

Hai salut draga cititorule si sa ai o sapt misto!

PS. Scuzati-ma daca mai scriu aiurea da in general scriu inainte sa ma culc si ii clar ... Daca vedeti greseli sau nu intelegeti ce am vrut sa zic sa ma anuntati, asa cum a facut un drag prieten de-al meu care a ras bine inainte, dupa care s-a gandit sa-mi arate ce si cum ...

3 comentarii:

  1. Nu trebuie sa intri in panica, cu totii avem astfel de momente in care simtim ca nimic nu ne iese asa cum ar trebui, momente in care poate nu avem chef de absolut nimic si prin urmare nu ne putem concentra asupra lucrului respectiv, insa toate trec , trebuie sa ai rabdare.Si nu mai fi suparat...stii bine ca nu nu exista cuvantul "imposibil".

    RăspundețiȘtergere