duminică, 4 octombrie 2009

October weekend

Weekend-ul trecut pot sa spun ca o fo unul dintre cele mai linisitite si mai misto din ultima perioada.
Dam la o parte faptul ca am fost o putoare si n-am avut chef mai de nik si in afara de facut curat si teme altceva n-am facut. Sambata am facut ceva cumparaturi,in doua reprize, o fo interesant, am ras cu mama ca ne tot strambam (mai ales eu), dupa care am facut curat in scorbura, am mai inceput cate ceva pt scoala, m-am uitat la un film, am facut un dush si m-am culcat.
Dar ce mi-a placut la sambata asta a fost vremea si felul in care arata orasul dimineata, daca n-as fi avut treaba tare as mai fi tras o plimbare pe jos, fara masina si fara griji.
Era sa uit de faptul ca m-a pus mama sa-i desfac o sticla de vin iar eu cum is un dragut imediat am luat tirbusonu si dai batai si trag si ma chinui si nu iesea dopu nici in ruptu capului pina intr-un final cand am prins sticla sanatos si am tras la fel de sanatos de mi-a venit tirbusonu in frunte si m-am ales cu un semn si o vanataie de toata frumusetea ... :))
Duminica dimineata, asa ma sacaia un soare in ceafa incat a trebuit sa deschid ochii si sa fac pasi la baie, cand m-am dus la bucatarie sa iau o gura de apa l-am gasit pe taica-miu in bucatarie cu laptop-ul facut bucati, isi schimba bateria la BIOS ... si ma roaga frumos sa ma duc in oras sa-i cumpar de undeva o baterie de 3V, bucuria mea ... Asa ca m-am imbracat frumos, mi-am tras o pereche de nadragi maro, o camasa cu dungi, un sacou si cea mai comoda pereche de adidasi si hai in oras. Bineinteles n-am luat-o prin centru, am ocolit fain, m-am dus prin zona pe unde-s case, am coborat pe la stadion, am ajuns la intrare in oras si m-am dus spre centru. Era asa de fain, cald, soare, frunze cazute, copchi care se plimbau, in difuzoare imi canta Voltaj ... ce mai, boierie.
M-am intors acasa, am mincat, mi-am terminat temele si ma plecat la tara ... de aici nu mai are rost sa povestesc, am fost in elementul meu .

De-as mai da peste cateva zile dintr-astea ...

Un comentariu:

  1. Mi-a placut mult partea cu desfacutul sticlei...e prea tare :))...si sper sa-ti treaca vanataia cat mai repede ;;)

    Take care copilu`!

    RăspundețiȘtergere