sâmbătă, 24 octombrie 2009

Asa ... de unde sa incep ...
Se pare ca iar am avut una din saptamanile alea "faine" de tot, nush da de o perioada parca mai toate imi merg aiurea si am s o stare dintr-aia de plictis, as face multe da n-am chef sau pur si simplu nu ma pot concentra destul ... e aiurea.
Si am facut o prostie zilele astea, daca ma gandesc mai bine o serie de prostii, lucruri care nu trebuiau sa se intample, dintre care una si azi, si sunt sigur ca o sa fiu tras de urechi si mustrat si o sa mi se spuna ca nu asa se face si ... da pur si simplu asa a considerat piticu meu ca-i mai bine, e ca si cum ai alege sa lungesti boala sau sa mori a doua zi, cred ca va dati seama ce am ales.
No ,asta e ... aseara n-am avut che de nik, dupa ce am avenit de la cumparaturi am rasfoit ceva caiete si carti da nu s-a prins nik iar azi ... am facut curat, am fost sa mai cumpar cate ceva, am avut parte de o surpriza neplacuta cat am fost la cumparaturi ... nimic exceptional ... lectii la preg, la scoala ... Dimineata ar fi trebuit sa merg la chitara da s-a aminat pe sambata viitoare la 8 juma ...
In fine ... o sa-i dau eu de cap sau in cap cumva ... da cred ca o sa mai dureze, asa ca imi cer scuze fata de cei care-si bat capu cu mine in fiecare zi si care incearca sa ma aduca la starea initiala :))

Va inteleg daca n-o sa intelegeti ce am vrut sa zic in tentativa asta de post si va urez o sapt usoara si frumoasa si sper sa ma si eu una la fel ... sper ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu