duminică, 11 octombrie 2009










Asa ... deci am avut iarasi parte de un weekend misto. Chiar daca saptamana ce tocmai a trecut a fost varza, spre sfarsit mi-am intrat in ritm.
Am avut parte si de o mini iesire cu cativa colegi, am lucrat si la Bubu, dar n-am terminat :)), am facut cumparatrui, curatenie, am dat jos rapanu de pe Bubu si multe alte chestii plictisitoare :))
Sunt bucuros intr-o oarecare masura ca am reusit sa termin o partea "soft" din proiectul pentru simpozionul de la Iasi, ramine de vazut daca va fi gata si partea "hard" pina pe 30.
Sunt bucuros ca mi-am mai facut timp si pentru mine si am mai iesit un pic din starea aia naspa, am reusit sa trag alte sarme pe la ticosenie dar din cauza ca eu is un pic apucat am balbait niste legaturi si nu e functionala trebusoara, daro sa fie cat de curand ca stiu unde e buba.
Nu mai spun ce mandru eram aseara cand am spalat ticosenia si ce nervos eram dimineata cand un grup de 3 puradei au venit glont spre mine sa imi zoiasca parbrizul ... porcii!!! N-au vazut ca era curata, asa ca pe linga injuraturile adresate am mai si coborat din masina la ei ca nu voiau sa plece deloc. Faza tare ca aia din sapte radeau de mureau dar au ajuns si la ei :))
In rest teme,am vb cu Strumfu, am fost un pic la tara, m-am intalnit cu var`mea, cu Nora, cu Shogoru (unchi`miu), cu tot clanu ... am facut iar pe soferu si de data asta am avut si onoarea sa parchez pe locul boss-ului si sa port si detectorul tot parcusul drumului :))

Ziceam ceva de o galerie de toamna ... mda ... am facut cateva poze mai mult sau mai putin artistice, tre sa le analizez mai bine dar as vrea sa fac cateva portrete prin parc ... la copchii ... da sa vad cum stau cu timpu .
Momentan am acelasi program tru, cu 3 zile pe saptamana preg si alte maruntisuri da trecem noi si peste astea .
Totusi, nush de ce, dar mi se pare mai usoara clasa a 12-a decat a 10-a/11-a ... poate doar mi se pare .

Gata, am plecat ... numai bine si o saptamana usoara!!!

Un comentariu:

  1. Mda, seara noastra de weekend...online ;))
    Si ce ai mai cu purandeii...las`, se distrau si ei putin:))...stiu ca nu e atat de usor de digerat prostioara lor, dar ce sa le faci...sunt copii.Cat despre galerie...I can`t wait to see it! :d...aaa...dragute pozele cu voi si Bubu, of course ;))

    Take care !

    RăspundețiȘtergere