luni, 3 august 2009

Mini mini vacanta

Aaaaa ... Deci ma fost plecati si noi de acasa vreo cateva zile, departe de nebuneala, de telefoane si de mai stiu eu ce ...
Am plecat de vineri dimineata la 5, am bagat gentile in masina, am pus detectorul, Gps-ul, am mutat Ticosenia pe locu` seniorului, am dat cu bara in bordura dar fara avarii, doar s-a harsait un pic buza ... ehhh, nu ma trezisem inca si am luat directia Bicaz pentru ca trebuia sa ne mai intalnim cu niste prieteni.
Traseul a fost Piatra - Brasov - Curtea de Arges - Transfagarasan - Sibiu -Piatra .
Mai mult nu spun acum decat ca o fo interesant, am avut noroc si am prins si vreme buna si ne-am bucurat din plin de peisaj .

Ma scuzati ca nu detaliez da nu am rabdare acum .. ma intelegeti voi, las fotografiile sa vorbeasca, sper sa va placa ...

Si fotografii :
mini vacanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu