duminică, 9 august 2009

E miezul noptii, stau si ascult niste melodii de cand hauu, tv-ul merge si el acolo, patul nu mi l-am facut, dar am sa-l fac si imi tot zic in gand ca maine ma duc sa-mi cumpar pastile pt stomac ca nu mai pot, cred ca din cauza ca atit timp cat am fost plecati am mincat destul de tarziu, multisor si plus statul in masina si ... de cateva zile ma tot freaca iar ieri m-a luat de dimineata si n-am fost bun toata ziua, azi tot ceva de genul dar starea naspa a fost alimentata si de alta chestii ... uofff
Pe linga faptul ca m-am simtit ca naiba, am avut o duminica destul de plictisitoare, ceva vizite pe la o finuta, pe la tara ... pe la tara ca m-am mai relaxat si am fost in apele mele, in rest bleah. Era sa uit, am facut pe soferul cu norma completa, mers ok, n-o fo probleme, se vede ca a fost umblat la ea, parca mere altfel da tre sa fac ceva cu farurile ca bat in copaci si nu vezi prea multe noaptea in comparatie cu altele, cred ca am sa ma duc sapt asta sa le reglez si sa-mi trag si niste becuri mai smechere.

Cred ca o tai si eu ... ma duc sa-mi fac patu si sa ma culc cu speranta ca n-o sa ma mai simt asa naspa da dimineata is calare pe tanti aia de la farmacie si-i cer un flacon de Epigastralgin ;))

LE. Ieri m-am intalnit cu instructoru`, ce bucuros o fo ca m-o vazut si ca m-am oprit sa vb cu el .

Hai ca acu chiar plec, numai bine!

2 comentarii:

  1. Dureri de stomac x_x...ai grija copilu` , eu sunt patita rau...cat despre ziua naspa pe care ai avut-o , imi pare rau...asa am crezut ca va fi si a mea , dar se pare ca ceva mai mult noroc decat tine ...dar maine va fi mai bine ;)

    Noapte buna si ai grija de tine !

    RăspundețiȘtergere
  2. ca am avut , am vrut sa spun - deja se vede ca trebuie sa ma duc la nani:))

    RăspundețiȘtergere