duminică, 20 septembrie 2009

Bubu la doctor 2


Vineri am fost cu buburuza la service, eu initial plecasem cu gandul sa-mi fac programare pe sambata dar pina la urma masina a ramas acolo timp de 3 ore, iar eu eram dipserat ca trebuia neaparat sa ajung in oras la ora 5 si ma gandeam ca masina n-are cum sa fie gata pana atunci si l-am sunat pe taica-miu sa vina sa ma ia ( eram la vreo 10 km de oras :)) ) si sa-mi mai lase niste bani.
Si s-a lasat cu schimb de amortizoare, suspensie noua, ar mai fi trebuit schimbate si niste brate dar n-aveam niste bucse si bineinteles tre sa ma duc iar dar cea mai mare surpriza am avut-o cand am ajuns la service si doamna de acolo mi-a spus ca am de platit doar 25 de lei ca durat doar juma de ora schimbul amortizoarelor.
Sambata dimineata la 9 eram la magazinul cu piese si m-am racorit de 70 lei dati pe niste bucati de cauciuc :))
Vinerea asta care vine o sa ajunga iar ca sa-i schimb bratele si gata, are suspensie complet noua ... deja se simte ca ii mai rigida pe fata si nu mai pot lua gropile si damburile in viteza ca in trecut, acum risc sa-mi zboare dintii :))

Usor usor o sa arate cum ar trebui, urmatorul pas cred ca va fi cumpararea unor cauciucuri de iarna pe toate 4 roti iar dupa colant si la primavara cauciucri de vara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu